28 Kasım 2015 Cumartesi

Karavana 1: Sarı Tezat

Asfalt altından göğe fışkırmak için can atan bir çiçeğin ömrü kadar oldu suretin. Biraz sonra kullanılmaktan yüz tutmuş bir lastiğe yem olmanın dayanılmaz yükünü tadacaksın. Hangi aba sebebiyetsin? Hangi çorak yerden kurtulmak için bu tek kullanımlık?




Düşünüp düşlerini düşlemeye yeltenemeyecek kadar bitkin bir ürkek karşındaki. Ne kadar dersen sandalye kenarına iliştirilmiş kolu sökük hırkam anlatsın sana. Fazla yaş görmenin halinden iyi anlar. Yapraksız bir ağacın gövdesinde kuruttuğum hayallerimi cebimde sakladığımdan beri yörüngesini şaşırmıştı dünyam. Bana olan da tam da o vakitlere rastlar aslına bakarsan. Bir de çekim yasasını ihlale teşebbüsle olayların seyri değişti topyekûn. Bazen sesler de güven kokabilirdi, öyle gelmişti ya da. Değil miydi?

Gecenin en yüklü anına denk geldin. Şanslısın. Otur, biraz geçmiş doldurayım heybene. Şimdi sen diyeceksin. "Bu bana fazla. Azını dahi alacak yer yok bende." Dur ben de ekleyeyim: “Sorun sende değil, bende.” İlk defa üzerime oturdu bu replik. İzin ver de ayna karşısında kendime bir bakayım önce. Kâğıttan bir kuş ne kadar süre uçabilirdi ki zaten? Keşke uçsaydı, bir balığın pullarında aşkı bulsaydı. Sonra günün belirli saatlerinde kıyıya konsaydı vuslat. Bir an için balık sudan vazgeçecek miydi? Ne çok soru soruyorum ben böyle!

Aynı fotoğraf karesine gülümsediğimizi kimse bilmeyecek. Söz! Ağır aksak gelişin gibi gidişin olduğunu da…

Yine de iyi denemeydi diyorum. Bir asfalttan da çiçek çıkabilirmiş meğer. 

Tanıtmadım kendimi değil mi? Merhaba, ben karavana!


*Devamı var...

Diğer Bölümler:

Karavana 2: Orta Durak

Karavana 3: Son Durak



12 yorum:

  1. Sever misin bilmem? ama izlmediysen Sevmek Zamanı filmini bir izlesene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim. Birkaç kez izlemişliğim de vardır. İyi hatırlattın, uzun zaman olmuştu :)

      Sil
  2. Güzel bir hafta sonu dileklerimle özlem.Hani sen *Sevmek Zamanı *için bir kaç kez izlemişliğim var diye yazmışsın ya,ben de sana bu yazıyı kerelerce okuyasım var demek istiyorum. Düşüncene, kaydeden kalemine sağlık.Ece ablan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok, çok mutlu oldum Ece Abla. Aynı duyguda buluşabildik yine. İyi hafta sonları dileklerimle...

      Sil
  3. Çok duygu yüklü, güzel bi yazı olmuş, bu yazıyı yayınlandığı saatte (gece) okumalıydım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı okumak için gece buraya tekrar uğrayın :) Çok teşekkür ederim...

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş. Belki o kuş ve balık bir gün buluşurlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim bilir belki :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için..

      Sil
  5. Merhaba :) bayıldım ben bu karavanaya :) belki devamı da gelir ha?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Bugün aslında bunu ben de düşündüm biliyor musun? Sanki "Eee sonra?" der gibi duruyor. Neden olmasın :)

      Sil
  6. Kimse bilmiycek demissin söz vermişşin!! bayıldım şuanki halimin özeti gibi tebrikler 🎊 güzel şeyler gbi çabuk bitmesin devamı var gibi duruyor sanki 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle duruyorsa devamını çağırıyor demek:) Çok teşekkür ederim yorumun için..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...