2 Ekim 2015 Cuma

Yazıyorsam Sebebi Çok




"Konuşamıyorsan yaz." demişti. Kim demişti, hangi aydı, hatırımdan çıkmış bir vakitte başladım yazmaya. İlk çığlık kafamda yankılandı. Kafamın içinde biri bir şeyler yazıyor, çiziyor, siliyor...Ardından parmaklarım uygun zamanı kollayıp harekete geçti...Kolay iş değilmiş yazmak. Zihnini kaşıyan, seni rahatsız eden bir itici güç olması gerekmiş...Sonra zaten bir gün masa başında buluyorsun kendini uçuşa geçmek için..





Genel Sekreterlik görevini sürdürdüğüm Doğu Karadeniz Sanayi ve İş Dünyası Federasyonu'ndan bundan dört ay önce ayrılma kararı aldım. Kısa süre sonra bu kararımı hayata geçirdim. Bulunduğum görev sürecinde ucundan kıyısından hep tuttum yazının. " Senin yazın iyi. Şuna bakıver hele."  cümlesi  karnımda çalan zili bir nebze susturuyordu, beni doyuruyordu.  Ama doydukça acıktım. Açlığım arttıkça duramadım ve sonrası işte bu...

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Karşılaştırmalı Edebiyat Bölümü mezunuyum. Anadolu Üniversitesi Basın ve Yayın Bölümü Yüksek Lisans öğrencisiyim. Trabzonluyum. Bu yörenin hırçın dalgalarının yerine durgun deniz yer alır sahilimde. Rivayete göre arada kabarırmış bendeki o deniz...ve içimdeki savaşçı  o zaman ortaya çıkarmış. O savaşçı kadını diri tutmak için buradayım.


Kitap, sinema, tiyatro, gezi, yemek  konularını ya da monologlarımı paylaşabileceğim bir yer olsun istedim burasının.  Sınırı olmasın, ne varsa anlatacak her şey olsun.  Diyorum ya; yazıyorsam sebebi çok...İşte bu yüzden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...