8 Ekim 2015 Perşembe

Trabzon'da Farklı Mekanlar 1 - Kulüp Bahçe Kafe

Çekip gitme isteği çok yaşar Trabzon insanı. İmkansızlıklar, kabuğu kıramamalar, anlaşılmazlıklar... Çoktur sebebi gitmek istemelerin.. Çok defa gittim ben de. Geldiğim yer yine burası oldu ama. Kalamadım. Şu ara yine gitmelerdeyim. İşte ne zaman akıl odalarıma çarpsa bu ateş, kendimi atacağım bir yer var artık burada. 





Dağ yürüyüşü ile ilgili yazımda da bahsetmiştim. Şehrin elektriğini üzerinizden alan, sizi başka diyarlara götüren,  şehir merkezinde şirin bir mekan var Trabzon'da. Bu şehri ziyaret etmek isteyen ya da burada yaşayıp hala varlığından bihaber olanlara tavsiyemdir Kulüp Bahçe Kafe.



Bir ev ortamı ile karşılıyor sizi kafe öncelikle. Mutfakta sanki anne yemeği kokusunu alıyorsunuz. "Hoş geldiniz." diyor tezgah başındaki tatlı bir ses. Sonra bahçeye çıkıyorsunuz. Taş duvarlar içinde şehirden kopuk saklı bir bahçe... Perşembe günleri Kayseri Mantısı, her gün değişen menüsü, şiir dinletileri, kuş sesleri ile farklılığın farkındalığına varacağınız aşikar. Tradost'un etkinliklerinden de yerinden haberdar oluyorsunuz.




Demem o ki; çokça huzur var burada . Gidin görün derim ben.

3 yorum:

  1. Öyle bir yazmışsınız ki bende gezmiş gibi oldum süper bir yazı olmuş parmaklarınıza sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım bir gün gerçekten gitme şansınız da olur oraya :)

      Sil
  2. Ne güzel bir yermis. Tam yaz aksamlarina uygun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...