2 Ekim 2015 Cuma

Merkezkaç




Sonra aksak kelimeleri saçtım etrafa. Ruhumun en bulanık yerinden kızgın dibe daldım. Burası iyi. Beni burada unutun.







Zaten hiç var olmayan bir şeyin yokluğunun yükü olmazdı. Yoktum. Geldim. Geçtim... Asıl şimdi tamım. Eksik diye ucundan tırtıklayıp da alamadıklarım şöyle dursun. Olduramadığımla kalsın. Kalsın ki unutmayayım. Zihnimin her köşesini kaşısın... Ama sen unut. Unut ki her tekerrüründe hatırla. Hatırla ki hatırım kalsın. Aksi varsa da varsın olsun.

Kafamdaki gelgitler içimi zorluyor. Bir sinek vızıltısı vücudumun her köşesinde yankılanıyor, benliğimi sarsıp yerine tekrar koyuyor.  Her seferinde farklı bir ben, benle birlikte farklı bir sen...

Bir geçmiş daha geçti şimdi yanımdan. Sen oturdun, bir sigara yaktın.  Paketten sigarayı çekişin, yakışın ve duman, art arda zehrini içime akıttı. Sen konuştun. Kül tablasına baktım. Çok birikmiş bu izmaritler. Atmak gerek bunları. Ama hemen olmaz. Daha ateşi üzerinde. Ateş söndü. Sana baktım. "Buna yapabileceğim bir şey yok." derken kafamın içindeki hasarı ayağımın ucuyla fark ettirmeden halının altına itiverdim.





Şu camı açayım. Dışarıdan istediğin bir şey var mı? Bir de çöpü atayım çıkmışken. Anahtarı da alıyorum. Her zamanki paketten değil mi? Döndüğümde kalmadığımız yerden devam ederiz. Şimdi geniş zamanının içinde biraz kayboluyorum ben. 




4 yorum:

  1. Bazı yazılar hissettirir bazıları tanıdık gelir aaa bak bu benim dersin bazılarının ise yaşanmışlıklar vardır bazıları ise gözünde canlanır ya en cok gözüme takılanda izmaritlerdi bir parça kızıllıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadıklarımız bizi besleyen.. İstenmeyen şeyler olsa da onlara çok şey borçluyuz. Yorumunuz için çok teşekkür ederim..

      Sil
  2. Gezmek anlamak için vakit harcadığım bir siteyi yorumsuz geçip gitmek istemedim. Yazdığınız denemeler çok hoş ve ard anlamlarında neler yattığını bilmek isterdim. Sanırım bu yüzden bir kere daha uğrayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba!
      Beğenmenize ve tekrar uğrama niyetinize çok sevindim. Karanlık kelimelerde biraz fazla dolaşıyorum sanırım. Ruhun kabuk tutmaması için kusması gerektiğini düşünüyorum, ondandır yazdıklarım. Yorumunuz ve vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...