10 Ekim 2015 Cumartesi

Benim Adım Barış



Benim adım Barış.
Var olma sebebim Savaş.
Onun karşısında oldum
Dünya kurulduğundan beri.
O olmasaydı bana gerek yoktu.
Düzen, iyilik olan bir yerde
Neden özellikle isteneyim ki?

Keşke hiç var olmasaydım diyorum
Her zamankinden çok şu sıra.
Yanlış yerlerde yaşadım bazen
En çok beni yaşatmak isteyen topraklarda can verdim.
Çok mu kötüyüm
Adım anıldığında yer-gök kırmızı oluyor?
Adımı da kararttılar
Üstüne kin, hırs tohumları ektiler.
Ölüyorum, anlıyor musunuz?

Telaffuz edildiğimde altında çok şey aradılar.
Onların Barış’ı bu dediler,
Yok onların değil, bunların dediler.
Git buradan
Seni istemiyoruz dediler.
Ölüyorum, görüyor musunuz?

Benim adım Barış.
Hangi Barış değil,
O ya da bu Barış,
Sizin ya da onların değil.
Birlikte yitiyoruz, görmüyor musunuz?

Ben Barış’ım.
Birlikte yürüyoruz, birlikte vuruluyoruz
Birlikte kanıyoruz.
Ölüyoruz, görmüyor musunuz?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...